Fingrig och grejig

Puuuhh jag stinger ! haha ... pga av uttråkad och fingrig och grejig som jag är, har jag fixat lite påsk stämning här hemma, eller iallafall utanför. Satt lite fjädrar och ägg i krukorna vi har utanför dörren och så har jag hängt upp en liten påsk krans på dörren. Har även tvättat gallret till våran grill :D så duktig man kan vara..Och hör och häpnad... Nu rensar jag i mitt rum, har ju massa olika lådor i hyllorna jag har i mitt rum och där ligger ju all skit som existerar. Allt från gamla kort, till bibel, till brukhandsvisningar till grejer... ah ni fattar och nu håller jag på att få någon årning bland allt detta



Dator dog när jag stod och tog bilder...haha dessa beskriver inte ens nära hur de ser ut där inne just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0