tillbaka till skolan

I morgon bär det av till skolan igen. Efter en hel vecka med förkyldning hemma i tv soffan. Känner hur all panik över hur mycket skolarbete jag har missat och hur jobbigt det kommer vara att komma ikapp, usch säger jag bara ! inte kul...Men imon kväll blir det åtminstonde lite fest att roa sig med nu när det mesta annat suger som fan! Blir nog tyvärr ingen alkohol för mig trots att jag har massa här hemma som bara vill bli upp drucken. Men får vänta tills jag blir helt frisk. På lördag händer faktiskt också en mycket trevlig grej. Då ska jag och linnea in till varberg för att ha filmkväll med dom sköna killarna Andreas och Daniel som vi inte har träffat sen wheels and wings var i sommar....Nu är det lägg dags för mig

dröm sött

en kass mobil bild när jag och mina underbara flickor var i varberg sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0