så kan det vara

Blev ju som sagt en mysig sup stund med massa härliga flickor i Fredags. Det var riktigt mysigt, vi dansade, spelade spel och bara hade det allmänt chill.


men oj kajsa var ju inte med där....var hade hon tagit vägen ?

där har vi henne iallafal

Ellen satt på men som jag aldrig blivit påsatt förut (A)

Nog om det nu.
Igår drog jag och min lilla älskling Linnea in till varberg. Vi åt kina mat(mums) och sedan bar det av till nog världens snyggaste kille(han läser inte min blogg drf jag kan skriva så) Andreas är så  snygg att man dör nästan lite av att bara kolla på han(A) ville bara hoppa på han och klä av han alla hans kläder hihi. Där blev det godis, film, musik och massa trevligt snackande.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fett sur jag ser ut på sista bilden :3

2010-09-19 @ 13:13:30
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0