lyckats få en stöt på tungan?

Är de bara jag som är så korkad som har lyckats med att få en stöt på tungan? Fattade inte riktigt hur jag tänkte men skulle dra ut min lillebrors data laddare och vips så råkade den hamna i min mjölk och min första tanka var ju bara att mjölken måste bort. Så jag sätter tungan mot laddaren och får värsta stöten i munnen, fy fan asså! Haha hur fan tänkte jag där liksom, de känns ju ganska självklart nu i efterhand att de är inget man gör. Nog om det.

Skolan idag flöt på, vet inte var de är men känns som hela klassen känns skönare och alla är typ underbara. Jävligt nöjd att jag fixade ett Vg på det fittigt jobbiga no provet och att jag fixade Vg gränsen på friidrotten i skolan också(A) känner mig nästan duktig ju.

Imorgon är det boxning igen och jag är laddad som fan, men nu fyller ju lilla farmor 84 år så vet inte ens om jag hinner med det imon:( tråkigt. Hoppas iallafal jag hinner med att köra core passet nere på gymmet.

Nu är det läggdags ska upp tidigt och plugga engelska. Sånt får man göra när man har valt att tillbringa kvällen med philip istället. Vi var ute och gick, drack kaffe och tittade på kungarna av tylösand. Som för övrigt är jätte bra, så alla som hatar det buu på er.

Brist på roliga bilder så har vi här en bild på min och Alexanders grymt underbara mat vi tillagade på hemkunskapen idag...

Kommentarer
Postat av: Steingina

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-19 @ 20:01:20
URL: http://steingina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0