Du måste visa dina

Ärt soppa uuhh ? De var vad som bjöds på i skolan idag och förstås lite små iskalla mackor som fanns kvar. Den goda soppan var ju tyvärr slut.... haha jävligt tur att de har varit en helt okej dag annars hade de där gjort mig redigt förbannad ;)

Malcolm, ralle, martin, erik, simon, erik b och säkert någon mer jävlades med att ta mina skor så sprang runt en hel rast och bara löjlade oss och jag hämpade hårt men lyckades inge vidare. Självklart hände det som fan har hänt fem gånger denna terminen redan, dom drog ner mina byxor.. H A H A. Finns ju inget roligare verkar de som :p Men jag förlåter dom, de är så underbara!

Hade våran första riktiga sexuallkunskaps lektion sista timmen idag också. Har nog aldrig hört någon säga knulla så många gånger inom loppet av 15 minuter. Knulla, knulla, knulla.... trevligt ord

jag är sur för mamma inte ville hänga med mig på core träningen så den blev inte av, boxningen hinner jag inte för den börjar samtidigt som jag ska till farmor. Jag känner mig som fetaste människan på jorden. Ska nog dra och jogga med philip. Kommer gå skit känner jag redan nu. Det är prov i so imorgon och jag orkar verkligen inte plugga just nu så struntar i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0