snö i oktober

Ligger i sängen tidigt. Är på något jävlulskt dåligt humör så minsta lilla skit grej gör mig riktigt förbannad, okej jag lugnar väl ner mig lika fort men de är ju ändå jobbigt...Imon är det fredag inte ens taggad inför det. Kommer väl säkert bli en riktigt tråkig helg. Sen är blir det en veckas prao som också känns som de kommer suga. Det ända bra är väl att det sen kommer ett väldigt efterlängtat höstlov. Sen väl tillbaka efter lovet börjar lucia träningen i skolan. Klart man måste vara med i luciatåget, fast jag är förstås mycket ful i lucia linne elr nattlinne elr vad nu folk kallar den fula så kallade vita klänningen lucian och alla tärnor bär. Får väl bli pepparkakas gubbe för mig eller något, haha ne men får väl se hur det hela slutar.
Snöade ju idag förrsten, gjorde det typ överallt verkar det som. Jag vill ha jul nu, jag vill gå och köpa julklappar, lyssna på julmusik och slå in packet, busa i snön och bara bli så där helt rosenröd om kinderna hehe :)

aja nu säger jag god natt. ska upp riktigt tidigt för jag måste verkligen hinna klart med alla svenska grejer som ska lämnas in i morgon

en bild från förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0