ska bli smal !

Hemma från gymmet nu ! puuhh jag är trött, inte för att jag körde så jävla hårt kanske. Men pressade mig som fan med en sak. Grejen är ju den att jag bara går upp i vikt, börjar seröst få värsta magen. Vad hände med min härligt tränade mage ? Måste verkligen skärpa mig nu. Så nästa vecka börjar mitt hårda schema igen. Då är de slut med allt bröd och flingor som jag tyvärr har vart dålig på att hålla mig ifrån. Ris, pasta och potatis funkar bara fint. Då ska det också bli två hårda pass om dagen, inte några små kortisar :p

nu ska jag köra 800 situps, sen blir de en lång promenad med musik!


så läcker man kan vara efter ett tränings pass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0