simning

oopps glömde visst av att jag har en blogg (A)

Vart hemma från skolan idag, hade feber på morgonen. Men senare mådde jag bättre så bestämde med syrran att vi skulle dra och simma. Jag har ju sån extrem bussfobi så tillsist blev de att jag var tvungen att tvinga med lillebror för jag ens skulle våga åka dit. På bussen var det proppfullt och jag blev as åk sjuk -.-
Väl framme i falkenberg drog hela syskonskaran till klitterbadet.
Kolle ville ju självklart ha pizza efteråt, fan vad jag ångrar att jag pressa i mig en fet kebab pizza. Blev att springa ner till gymmet som hade öppet en timme till direkt när jag kom hem....



Du förlorade min tillit när du släppte min hand </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0