Kolle lilla kolle

Borde egentligen försöka sova för är trött som ett as, men de är ju inte de lättaste. När man har en stor snarkandes lillebror i rummet, suck ! Imon måste jag gå upp tidigt. ska både hinna träna, duscha kropp,hår och så raka mig, äta frukost, packa för simningen och vill ju också hinna kolla lite på vakna med the voice.

Till helgen ska det bli en riktig familje middag med kalkon och sånt hehe. Sen så har sebbe halloween fest, mycket skojigt. Ska hinna med en tripp till Göteborg med min kära underbara mamma. Där ska det shoppas kläder hoppas jag (A) och så måste jag ju ta en sväng in på butriks för att se om de har något roligt och bra halloween smink :D


haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0