karlsson på taket

Idag är det söndag. Men tänkte börja med att berätta om min lördag. Vaknade upp och drog till gekås med syrran. De var typ fem timmars kö in, tur så slipper man ju sånt när man har en syrra som har gekås kort (A) Vi kunde inte låta bli så där köpte vi karlsson på taket. Vadå de är faktiskt en klassiker. Innan de bar av där ifrån tog vi en liten solning också. Väl hemma igen, var de bara att hämta väskan och hoppa in i bilen och åka iväg till varberg. Vi skulle shoppa och äta lite. Blev ju tyvärr inte någon stor shopping direkt. Kom hem med en klänning, ett enkelt linne, lite armband och ett par örhänge(bilder kommer upp sen)
På kvällen hade jag huset för mig själv och då kom min lilla konfirmations kompis Isak haha. Vi glode film och åt godis:)

Söndagen då, jo inte så mkt roligt som har hänt direkt. Vaknade, åt frukos, kolla lite film. Drog sedan ut och gick 5km. Efter promenaden begavs de av ner till gymmet. Där blev det en lugn träning. Cyklade en mil och så blev de lite armar. Har inte hänt så mkt mer idag. Bara legat och degat typ.
Senare ikväll blir det en lång runda med philip och lite te drickning. Mysigt värre.

Nu ska jag smsa ellen för att se om den lilla ungen vill träffas för en liten pratstund.

så här såg man ut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0