huset för mig själv (A)

kom på att jag ju inte lagt upp på bloggen hur mitt enskilda foto blev

tog bara en snabb bild på kortet med photo booth . Charmigt värre intesant ?;)

Har ju huset för mig själv i helgen :D syrran är i London och softar och lilla mor drar ner till malmö som vanligt. Så på fredagen kommer andreas(snyggingen ni vet) och kanske någon vän till han. Självklart ska ju älskling Linna också komma hit så ska vi ha filmkväll! nice. Var ju egentligen så att min kära vän adam skulle komma ner, men tyvärr är vi båda för fattiga för detta( skänk pengar till bättre behövande?) haha :p På lördagen kanske mitt ex patrik ska ta sig ett titt förbi ullared för att hälsa på. Han bor ju i Jönsköping nu så vi träffas ju så sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0