dagen har bestått av träning

Knäcken igår blev grym! de ända negativa var ju att man åt för många, så de kändes som jag skulle spy(A) Men idag är jag på gång igen. Började dagen med vakna med the voice och 500 situps. Senare blev det en härlig powerwalk på 7 km och massa musik. var nere på gymmet precis. Där blev det cykel 9 km och lite rygg träning. Ska ner senare igen för att gå på step/styrka passet med min lille mor. Philip och jag har tänkt jogga också, får hoppas jag hinner med det.



Två fantastiska bilder från skolan haha! som inte hör till inlägget alls, men dom är fina ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

UNDERBARA BILDER :3 <3

2010-10-04 @ 21:31:51
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0