skit knä

Håller fan på att dö nästan asså! min knä gör så in i helvetes ont och jag har fan ingen aning vad jag har gjort! Får hoppas att det har släppt lite tills imon. Svårt att träna när man knappt kan gå liksom hehe :p

Kom förresten precis hem från en promenad med linnea. Jag skulle ju självklart både envisas med att vara med på idrotten, gymma och sen då gå en sväng med linnea trotts att jag har så fittigt ont. Typiskt mig. Nu måste jag sätta igång med situpsen om jag ska komma i säng vid elva som jag har tänkt mig.


mitt hår var verkligen totalt ofixat idag som man lätt kan se. Hade inte ens kammat igenom det efter jag duschade det igår(A) Men frida och jag är ju alltid lika snygga hur vi än gör!

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggare än snyggast! :D

2010-11-09 @ 19:14:13
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0