Sexuallkunskap

Försov mig så jag missa träningen idag. FAN ! Imon är det No prov. Eller förhör som han säger. Är det tusen jävla saker man ska kunna och det blir betygsatt är det ett prov enligt mig. Vet inte riktigt vad jag kan och inte kan. Eller jo, kan sätta ut könsorganets delar när man har namnet på vad alla heter redan. Annars vet jag inte om jag kan det -.- Har typ skrivit 40 lappar med olika frågor och sånt som man ska kunna. Inte lite segt. Imon blir det nog att gå upp fyra typ hehe. Ska plugga som ett litet as för ska fan fixa detta. Sen måste jag plugga på det 30 glosorna vi har i engelska läxa också.

Nu säger en tjock och frustrerad Jennifer god natt !


haha fy fan vad man ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0