kondomer och mamma

Gick ypperligt bra hos ungdomsmottagningen må jag säga haha:D fixat så jag har p-piller ett halv år framåt iallafall, gött! Simningen gick också fint. det fick bli 800 meter. Mamma orkade inte mer. Väl hem kommen var jag trött och hungrig. Sov runt en timme sen drog jag ner en pytte sväng till gymmet med diana.

Tror jag ska lägga mig tidigt ikväll. Tänkte städa hela huset imorgon (A) och sen såklart träna.


jag vet att bilden är helt förjävla ful. Men är unken så pallade inte  -.-

Ett paket kondomer fick jag med mig hem också:D hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför behövs kondomer?????

2010-11-02 @ 18:43:49
Postat av: Frida

ASGARV på förra kommentaren :D

2010-11-02 @ 19:51:42
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0