utvilad

Hemma igen :) dagen har varit lugnt. blev ingen skola idag, efter att jag inte har sovit på två nätter kände jag för att vara hemma och vila upp mig. Var och fixade tre nya hål i öronen innan också, skönt att ha det gjort. Vet inte varför men jag tycker alltid det är så sjukt hemskt precis innan fast jag inte tycker det gör ont(A) Hann en liten snabb shopping också. Inget spec egentligen men kan väl alltid komma till användning hehe.


ett linne/klänning lätt att ha till stranden


en halv ful bikini


en söt liten jeans jacka till sommaren

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi drar till Munka i morgon. Du kommer? <3

2010-05-06 @ 18:16:09
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0