sluta ring -.-

Prästen har ringt fyra gånger och jag orkar inte svara(A) blir nog ingen himel för mig haha. Ne men hon har gett mig någon jävla skit läxa och så ville hon att jag skulle ringa henne idag och berätta lite om vad det var-.- Vad är meningen liksom, hon gillar mig ändå inte och efter denna helgen kommer jag aldrig träffa henne igen:D

Jennifer säger:
jag vill inte bära korset :(
Jennifer säger:
det ska vi göra på söndagen så hela jävla helgen går ju åt den fitt skiten
Andreas säger:
Haha
Andreas säger:
Äh
Andreas säger:
Bär korset hela vägen fram, sen vänder du dig om och sliter av dig din konfirmations klänning, under har du en tröja med djävulstecken på och då skriker du DYRKA DJÄVULEN
Andreas säger:
Skulle vara fett cool
Andreas säger:
DU borde göra så


haha blir ju nästan sugen på att göra så på lördag på konfirmationen;) men vill väl inte bli lik resten av min släkt.

Idag har klassen varit på munkagård sjukt segt, men med allt stört alla gör så blir det väl lite roligt iallafal. Tror många blev glada när det fick se eriks rumpa tex.

jag härmade bara frida(A)

två av mina snyggingar:D

bilderna är tagna från fridas blogg

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA HÄRMIS

2010-05-08 @ 14:06:07
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
Postat av: Haakonamalie

It is the coolest site,keep so!

2011-06-22 @ 12:35:06
URL: http://haakonamalie.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0