presenter(A)

Dagen har faktiskt varit lyckad. Fick mer än vad jag hade trott så det är riktigt nice hehe. Det blev fem tusen, ett present kort på HM på sex hundra, en kamera, ett smyckes ställ, en penna haha, ett armband, en prynads grej och en ny navel piercing!:) haha jag låter ju nästan bortskämd. kvällen har jag firat min konfirmation med sång, dans och alkohol haha men tyvärr var den tvungen att ta slut lite väl tidigt pga att man måste till kyrkan imon med och göra den där nattvarden -.-

nu blir det nog lite msn för att varva ner innan man ska hoppa i säng.
ska nog unna mig en tårt bit också (A)


min sjukt goda tårta hehe

en bild på mig och älskling från kvällen. kass men den är ju med min mobil(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0