lyckad helg

Nu tänkte jag vara duktigt och sätta mig ner vid datan och skriva ett litet inlägg, var ju ganska längesen nu(A) haha.
Helgen har varit överförväntning. Fick bli en lugnt valborg med Linnea, Ellen, Evelina, Frida och kajsa. Vi hade riktigt mys, vi jävlades med att grilla fast det spöregnade haha. Men gott blev det.

Lördagen och natten till söndan tillbringa jag också med en vän fast hos den. Det var trevligt som vanligt, men det är något som ändå får mig att börja funderar. Får hoppas att personen bara kan bevisa att det inte är så.

Söndagen har varit riktigt underbar, massa sol och älsklingen och jag på min balkong. Fan vad tiden går snabbt snart är det sommarlov och man ligger och steker på skrea, gud vad jag längtar.


jag , Evelina och Ellen :)




haha klart älskar vi mina träningsbollar !


får väl säga också att allt pluggandet den dagen var väl värt det :) lyckades faktiskt få VG på både svenska provet och no provet. Ganska nöjd över mig själv för en gångs skull haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0