Haft fullt upp

Inte haft någon tid för att blogga. Har haft en riktigt lyckad helg med shopping, skrea, solning och minigolf. Första gången man sover i sommarstugan för iår och det var mysigt kan jag säga haha;) Minigolfen med syskonen gick ju tyvärr mindre bra tyvärr hehe, men hur vi än löjlade oss och jävlades slutade det hur bra som helst med en varsin glass i solen.

Och faktiskt inte bara en bra helg.. en helt underbar måndag också, tro det eller ej haha. Bara softa lektioner och näst sista lektionen får vi aldrig någon vikarie så jag, Evelina, Theo, Adde, Alexander, Erik j, Erik b, Niko, Rasmus b och Rasmus p drog till idrottshallen och spelade riktigt hård fotboll en timme haha ;) precis efter det hade vi idrott så då blev det vollyboll som var skit kul för mitt lag var grymt haha. Sen blev det rugby.. våldsamt som attan haha. Någon lyckades dra så ett av mina nytagna hål i örat drogs ut så började blöda som fan men vårat lag van så det var värt det haha...

slänger in bilder på det jag shoppade i fredags







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0