god natt

får väl göra ett litet inlägg innan jag lägger mig för min skönhetssömn ;)

Dagen har varit allmänt bra... skolan flöt på, inget spec sådär hehe, lill-svenne följde med mig hem och var här till fem. Det var trevligt och för er som undrar så kollade vi film och åt glass:D(A) När han väl tagit bussen hem var jag trött hihi så då fick de bli att sova. Vaknade upp någon gång vid 6 I think.. då gick jag en runda med lilla mamma. Sprang ner till gekås också och köpte två tränings saker jag länge har behövt. Tränings narkomanen här frida;)
Det var väl min dag detta då ...

Kommentarer
Postat av: Frida

SÄGER JU DET! Träningsnarkoman!

2010-06-01 @ 16:02:47
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0