sommar tankar

sitter med datorn i knät och njuter av den härliga solen. Det är helt sjukt vad man längtar efter sommaren nu. Det underbara dagarna på stranden med vännerna, alla nya människor man träffar och allt festande.
Har redan planerat midsommar med några vänner hehe:p , de blir skrea med grillning, jordgubbar, lekar och supa såklart, så hoppas bara de blir fint väder annars kommer de ju inte bli så lyckat.

Senare idag tror jag att de blir Linnea, ska försöka tvinga med henne till lite affärer så jag kan få reda på vad hon önskar sig. Hon fyller ju 16 om 7 dagar. Ikväll blir de nog huset för mig själv, får väl se om jag ringer hit något skön person:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0