palla

fan vad jag hatar när någon försöker ge dig skullkänslor för att få det den vill. Jag känner att jag verkligen inte har någon lust att följa med pappa till Kållered, vad får jag ut av det liksom. Då börjar han gnälla om att vi aldrig gör något ihop, att jag kunde göra det för hans skull-.- Men det är ju hans fel att jag inte känner mig trygg att vara där. Så som han förstörde min uppväxt förtjänar han faktiskt inte det.
Sen när han märkte att inte de funka försökte han med att vi skulle åka och shoppa innan vi åkte till henne. Men han fattar ju fan inte att jag inte har pengar till det, jag får fem hundra av mamma varje månad och det är allt. Han skulle ju aldrig kunna tänka sig betala lite.
Aja slipper vara där och jobba nu iallafal , så tänkte att jag nog skulle ta en ordentlig jogging runda :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Gumman <3

2010-03-27 @ 00:07:48
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0