Melodifestivalen

Min älskling Linnea drog precis, vi har suttit och kollat på melodifestivalen. Seriöst hur röstar Sverige? den blonda musen som gick vidare var ju fan den sämsta av alla. Hennes röst låter som en man och hennes hår är piss gult =( keep on walking var ju så nära. Fan vad bäst de var när han uppträdde och så dyker Björn Gustavsson upp vid pianot, han är ju bara för söt.

Nu sitter jag helt ensam igen och kollar på scream queens, något skit program -.-
sjukt trött är jag också, ska nog faktiskt hoppa i säng tidigt ikväll. Om inte någon rolig loggar in på msn haha :p så god natt, håll händerna på täcket ;)

slänger in en liten ego bild på mig(A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0