internet är tillbaka

Mamma och joachim lyckades ju förstöra internet sladden igår när det fixade vid "kontoret"
Men nu är det tillbaka :D
gårdagen var bra vaknade upp och var äntligen frisk, så vid sex stack jag i väg till min stora 16 åring. Var med och firade henne lite med hennes familj, sen gick jag och linnea ut och träffade ellen. Hon åker ju till Afrika på måndag.

Idag har jag typ bara slöat, varit i kyrkan.... sjukt segt, kollat desperate housewives som jag har blivit beroende av och så har det blivit lite träning.


ego bilder från igår hehe , ser typ lite sur ut :p


hade tråkigt (A)

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?: 23
Hur många har du varit riktigt kär i?: 4
Vad tycker du om kärlek?: olika
När kramade du någon sist?: inatt
Saknar du någon speciell person?: Japp
Har du svårt för att bli kär?: nej
När kysste/hånglade du med någon sist?: 2 helger sen
Ångrar du det?: Nej
Är du singel?: Ja
När fick du senast en komplimang?: igår
Har du hånglat med någon av samma kön?: Ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: yeah
Hånglat med nån riktigt ful: nope
Hånglat med fler än 5 pers: Ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: Ja
Gjort något riktigt dumt: Ja verkligen
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Varit nykter på nyårsafton: Ja!
Åkt ambulans: japp
Gjort nåt olagligt: Ja
Blivit polisanmäld: nej
Fått din mamma att gråta: ne
Slagit ner någon: nej
Skämts över dig själv: ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nej (A)
Dricker du? Ja
Vilka kläder sover du i? Trosor, ibland mindre haha
Vad hatar du verkligen? vintern
Varit kär?  Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? kanske
Är du ensam nu? mamma och joachim är hemma
Vill du gifta dig? tror det
Vill du ha barn? ah

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?  Jag
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? adam
Du delade en cigg med? mina tjejer
Du gick på bio med? kolle
Skällde på dig? mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja

Haft sex? nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja
Varit full? Nej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0