hur blir de ihelgen ? hm...

Äntligen klar med bilen:D så imon blir det pengar som jag har längtat efter. Bilen blev faktiskt jävligt bra också
:p glänser ordentligt haha. Tråkigt bara att nu är snart praon slut och då blir det ju skola och massa läxor och skit igen-.-

Sjuk håller och också på att bli, kan knappt prata. Så fort jag ska säga något tappar jag rösten direkt och kan knappt avsluta meningen hehe.

Sitter också och funderar på om jag skulle snacka med tjejerna om vi skulle ha middagen på lördag istället. Då kanske frida också skulle kunna vara med, och bättre så ellen hinner vara lite med sin mamma nu när hon kommer hem hehe. Vet inte säkert heller om jag hade lovat rickard att vara med honom på fredag, var ju 4 månader sen jag träffade den gubben nu haha:p
Får väl se hur det hela slutar


en bild som väcker minnen, inte den vackraste men den har sin charm haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0