Ellen åker:(

fan känns som mina fingrar kommer gå av. Var precis ute med ellen och linnea och de blev ju lite längre en vad jag hade trott. Älsklingen ellen åker ju imon :( kommer sakna henne, är ju 35 grader varmt dit hon ska men väskan hade vägt lite för mkt om hon skulle ta med mig-.-

Tror jag ska börja med veckans bästa och veckans sämsta varje söndag:D

Veckans bästa !
var att nu vet jag att jag har hela tre veckor framför mig utan skola, det första två veckorna ska jag spendera med att praoa hos pappa och då kan jag typ göra vad jag vill. Sen blir de påsklov och då ska jag ner till tyskland och köpa upp alla mina pengar på alkohol :p haha ne men nästan

Veckans sämsta!
Det sämsta var att jag har varit sjuk och legat och spyt i två dagar usch och fy och blä haha. Så då blev det att jag missa vissa viktiga saker jag ville fått gjort nu innan praon.




En bra gammal bild på mig och ellen från en trött bakis morgon på balkongen:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0