dagen

Dagen började stressigt med att jag hade försovit mig en timme -.- så fick rusa upp och klä på mig arbetskläderna och sen ringa pappsen som kom och hämta mig:D trött som jag var och inte ett dugg sugen på att jobba tyckte han att vi skulle börja med en fika pause.
Idag har vi börjat på en ny bil, den skulle städas inuti så de tog typ hela dagen bara det.

Just nu är jag ensam hemma så vet inte vad jag ska hitta på för bus. sjukt sugen på att hälla upp ett bad och lägga mig där och gotta mig. Men har ju tänkt att jag ska jogga senare så kanske är bäst att spara det badet.

Fan vad jag längtar till sommaren också, ligga och steka hela dagarna på skrea strand med vännerna, nattbada med person man inte känner haha , sova i sommarstugan, festa ute hela nätterna.... ja allt sånt hehe.


vill vara brun !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0