bastu och träning

Precis när man kommer hem och ska lägga sig och kolla på det sköna programet halv åtta hos mig ringer ju lilla philip. Han undrade ju om jag var sugen på att bada bastu, det var ju ett tag sen så klart var jag det hehe.
Så jag tar cyklen upp till han. Vi betämmer oss för att gå en runda undertiden bastun blir varm.
Självklart blir det typ att vi råkar komma in på ämnet sex , ställningar och hur länge man ska köra och sånt haha:p Vi pratar ju ganska högt och plötsligt ser vi ju att det går en tant bakom oss haha.
Det var ju inte liten nice att basta heller, vet att jag har uppehåll med drickandet men det fick bli en härlig öl när man satt där och njöt.

Direkt efter bastun blev det ju så klart en jogging tur:D
Konditionen har ju aldrig varit bättre hellre så det gör ju det hela enu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0