stekdag med lill-svenne

stannade hemma idag.. men bara efter någon timme mådde jag faktiskt ganska bra och de passade ju perfekt, för fan vad underbart vädret har varit idag! Alexander kom hit kl halv två, den lilla skolkaren han hoppade över sista lektionen för att lägga sig och steka med mig på balkongen. Den lilla blekisen bränner sig så lätt så fick vara snäll och smörja in han med solkräm. Jag var ju ganska dum att inte ens smörja in mig lite så har väl lite ont i ansiktet (A) men nice färg fick jag hihi....

jag glömmer alltid att ta bilder -.-


innan dagen av solning började hehe:D


Kommentarer
Postat av: Svenjasmine

Cool site ... I like it :)

2011-05-24 @ 10:06:26
URL: http://svenjasmine.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0