piss väder

dagen har ju varit deprimerande om något... har kännt mkt sjukt arg och det blir ju inte bättre när man hör att syrran sätter på badvatten när jag hade tänkt bada -.- haha
Har varit med min linnea som vanligt(A) vi har varit ute och gått 2 km sen så cyklade vi 12 km. Ingen av oss var på humör men hellre träna än att sitta inne och tjocka sig.
Vi satt nog runt en och en halv timme vid datan också och kollade klipp på youtube på gamla julkalendrar och karlsson på taket och sånt. Fan vad sjukt kul sånt kan vara.

Imon hoppas jag på stek på stranden för idag har fan vädret sugit min lilla snopp. På kvällen tror jag att det blir att dra till ätran och sova där. Fredag då drar jag, ellen, frida och linnea in till varberg och spelar minigolf och har en liten picknik på stranden. Ja det är väl det jag vet....

Nu blir det träning och sen hoppas jag väl att det finns något varmvatten kvar för jag vill bada

skrea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0