inte haft någon lust

blogga på helgen som alla vet är inte något jag hinner lägga tid på...elr orkar.

skriver en snabb sammanfattning.

Fredag skolavslutning sjukt nice. Lördag lill-svenne kom hit och vi, linnea och kolle hyrde film och spelade spel. Söndag jag och alex gjorde väl inget spec elr just det vi badade badkar haha och så kolla vi film:)

Idag har jag varit med syrran och min hals är helt förstörd:( jag är uttråkad och är sugen på att göra något riktigt galet hehe får väl hoppas det blir av i helgen.

I veckan ska jag åka till gbg och jobba för pappa slutar inte tjata om det:) jag ska hinna med att sova hos lill-svenne, ska träffa isak från konfan som jag inte träffat på en månad, dedrik som jag och tjejerna träffade i sommras ska ner till falkenberg så ska försöka hinna träffa han också... snackade lite snabbt med frida om vi skulle dra ihop ett gäng och göra något:)
Det är väl så veckan ser ut... fattar inte hur jag riktigt ska hinna med alltihop

lill-svenne med dom fina spel brillorna haha;)


Kommentarer
Postat av: Frida

FY FAN... vad du ska hinna med mycket tös! Själv ska jag bara träffa Heidi på torsdag och metaltown på lördag. Ska försöka hinna bli frisk till detta också! xD

2010-06-14 @ 19:47:28
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0