dålig uppdatering

Att blogga på helgerna verkar inte riktigt vara min grej, men ska skärpa mig.. lovar(A)

Tänkte att jag samman fattar allt kort hehe.
Fredags tog syrran studenten. Var sjukt nice väder och hela lilla släkten var här hos mamma. Lördag kom lill-svenne. Vi solade och på kvällen grillade vi med khanittha, Linnea, Ellen, Frida och sebbe. Sen så sov han över. Söndagen, ja vad gjorde jag då (A) datan satt jag inte vid iallafal haha.

Imon är de tisdag och då ska jag och hela min klass över natta mitt i skogen vid någon sjö som heter kärnesjön om jag minns fel. Tror allt kommer vara lite halvt för jävligt, för sova i tält när de ska bli spöregn känns ju inte så där skit kul precis.

nu blir de att fortsätta packa till imorgon.....-.-


bra jobbat syster. Hon fick pris för bästa elev också den pluggisen. 23 mvg fy fan


en bild på mig och linnea, mina ögon ser lite läskiga ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0