wheels and wings

usch vänta är bland det värsta jag vet, enu värre när jag inte vet hur länge heller. Tror det blir att hoppa in i den gamle cadillacen senare och dra till wheels and wings i varberg ikväll. Det var väl egentligen mest tänkt att dra till kräftfestivalen men blev inte att vi kunde komma dit på något sätt ....

En grej som inte hör hit är att jag har sett att hur många som helst har skrivit att dom tycker filmen Närkontakt är så sjukt bra, läskig film ect men jag kan verkligen inte förstå det. Det är fan ibland den sämsta film jag sett. Dom visar ju så kallade riktiga inspelningar i filmen, men liksom de klippen blir ju bara skit konstiga och man ser knappt något alls.
Själv tror jag bara hela skiten är fejk. Haha jag var bara tvungen att få säga vad jag tycker:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0