p-stav

Nu har ju äntligen mamma bokat tid så jag ska till ungdomsmottagningen och snacka om att sätta i en p-stav. Innan var jag inte alls så nervös, det ända som skrämde mig var väl att det sägs ska göra svin ont att sätta i den. Men nu satt jag mig och lästa lite forum för att se hur andra har upplevt den och nu kan jag säga att jag börjar tveka. Folk skriver att det har haft mens i fyra månader elr att deras mens har försvunnit helt, att det har fått skit mkt finnar och sån skit. Men det är klart att det är personer som har skrivit att det har varit skit bra också, att det var skönt att slippa alla piller pch sånt. Det är ju vad jag mest har tänkt på. Klart så är det ju bara alla negativa saker personer har skrivit som sätter sig i huvudet på mig-.-
Aja nu ska jag städa hela huset för att överrraska mamma sen blir det träna och duscha. Ska ner och fixa mitt gymkort sen också. Ska bli nice att äntligen kunna gå ner till gymmet igen och träna.


Kommentarer
Postat av: Gunnarfatima

Greetings. This site is so full of information

2012-06-14 @ 10:42:30
URL: http://gunnarfatima.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0