snart drar vi :D

Ny vecka, fjärde veckan på sommar lovet. Men var är den riktiga sommaren :( ge mig den.
Till veckan blir det fest och till helgen drar jag och linnea till den sköna staden malmö. Kommer bli sjukt gött att komma ifrån ullared, falkenberg och allt runt om kring här. En sak som är enu bättre är att nästa helg då är det äntligen dags för min och linneas älskade tripp till våran favorit stad sthlm som vi gör varje år. LÄNGTAR !

bilden är nog över ett och ett halvt år gammal.


Eu não faço questão de ser tudo

jag bryr mig inte om att vara allt, Att vara allt är inte viktigt eller betydelsefullt

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni drar till Sthlm utan mig. snyft

2010-07-06 @ 00:43:15
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0