het helg

spanien, spanien, spanien ! Linnea och jag hade rätt såklart :D

Jag har varit lat och inte uppdaterat. Sen pallade jag inte ta med datan till malmö för skulle endå inte ha någon tid att sitta vid den hehe.

Ah jag och linnea drog ju till malmö i fredag och snacka om lyckad helg! var sjukt skönt att komma bort och vi hade så jävla chill hela tiden också.

Fredagen då blev kina mat och bara gå runt i stan på kvällen. På lördagen blev det stek på stranden hela dagen, känns bara lite konstigt för solen är ju helt åt fel håll där. På kvällen drog vi ut och drack några öl, vi kom till och med in på harrys och där dansade vi runt i 13 cms klackar och det var så jävla roligt. Kl halv två tog vi en taxi hem. Idag var det ju enu varmare än lördags. Vi kom upp kl åtta och gick en power runda innan vi gick in och packade sakerna till stranden.
Nu är man hemma i ullared och här har vi tränat och sen blev det ju att kolla på fotboll. Nästa söndag bär det av till sthlm och jag längtar asså.



man får väl bjuda på sig själv lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0