efter 9an?

sitter och mest väntar på att tiden ska gå så jag kan träna. Fast jag har blivit helt beroende av one tree hill igen så vill jag inte se det. Jag är sugen på att lyssna på musik men pallar inte tjata ut låtarna på mobilen som jag endå ska lyssna på när jag ska träna.
Då kom jag på att jag kanske ska kolla lite på det gymnasiet jag funderar på att söka till nästa år. Men klart det bara gjorde mig deprimerad. Liksom vadfan jag kommer vara borta hela veckodagarna och då inte kunna träffa folket här lika ofta som jag vill...Men känns som det endå är det perfekta programet för mig så vf måste det ligga i båstad.
jag har tänkt att gå idrottsledare på apelryd. Det jag helst vill bli är personlig tränare. Så går jag den linjen utbildas jag i ledarskap, kommunikation, psykologi, träningslära, simlära, massage och idrottsskador.
aja helt ointressant inlägg egentligen..

så här ser skolan ut iallafal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0