tryggheten

Frida har skrivit om det där med hur allt kommer se ut om några år. Det är läskligt asså. Man vill inte att tryggheten med apel och att försvinna från alla underbara människor som existerar på den platsen. Alla minnen och skratt man uppblevt just där.

Just nu kan jag inte ens få fram att jag faktiskt kommer bo någon annanstans nästa år. Jag kommer inte vakna och gå samma väg för att komma fram till en tråkig skola, men med massa skönt folk som gör det så jävla värt det. Nästa år kommer jag antingen bo i båstad eller göteborg och bara komma hem på helgerna. När ska jag hinna med att umgås med mina sjukt bra vänner? skrämande tanke asså. Ellen, frida och linnea kommer ju gå i varberg allihopa. Varför finns inte min linje där också?...

Ska fan njuta av varje dag som är kvar på den jäkla skolan. Haha förut längtade jag som fan på att den bara ska ta slut. Som saker kan ändras asså.


all you need is 9A !

Kommentarer
Postat av: Frida

Våran klass är fan bäst. Kommer sakna den så sjukt mycket <33333333333333333 :')

2010-12-29 @ 20:33:04
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0