Som ett litet barn

Jag har precis varit som ett litet barn och suttit och kännt och kollat vilka julklappar som är till mig. Haha är faktiskt lite nyfiken för en gångs skull. Brukar oftast veta det mesta grejerna, men icke denna julen. Vet inte riktigt hur morgon dagen kommer se ut. Det är mammas jul detta året. Så blir att starta och avsluta här iallafall. Minns förra julen, fy fan asså. Den var grym haha. Söp mig härligt lullig tillsammans med linnea. Sen spelade vi as hög musik och dansade fram till klockan fem någon gång på natten/morgonen. Tror vi tog våran första vodka shot runt kl tolv på dagen, när det var dags för julbord hos farmor. Hon har alltid varit en riktigt supare den tanten.

Nu blir det lite sex and the city


haha

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker du passar i den sminkningen gumman! Jag ser bara ut som en rysk transvestit.

2010-12-24 @ 09:40:54
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0