Lucia

Lucia idag då. Har inga bilder från lucia tåget, tyvärr ;) haha. Men det var grymt kan jag säga till alla som inte var där och fick uppleva det fantastiska ögonblicket. Lite luckor i sångerna, men vad gör det:p

Varit en bra dag tycker jag nog allt. Är lite sådär halv trött just nu. Varit och gymmat i runt två och en halv timme. Nu underhåller jag mig med lite sex and the city och väntar på att ung och bortskämd ska börja. Tänkte försöka plugga lite samtidigt och efter blir det nog en härlig promenix haha.


Jag är en lite tjuv och snor en bild från min goa vän Frida. Bilden är från i lördags, då mina fina flickor var här:D

Kommentarer
Postat av: Frida

SUPERSKÖN BILD :D

2010-12-13 @ 20:16:13
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
Postat av: Renemarlene

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-11-25 @ 23:46:54
URL: http://renemarlene.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0