skolåret

Känns som att idag måste jag verkligen göra något kul annars deppar jag sönder typ haha. Sista riktiga dagen man verkligen kan göra något ju. Sen blir det att gå upp kl fem och lägga sig vid elva. Usch så tråkigt det kommer bli med skola igen.

Har ju lovat mig själv också att jag ska sköta mig detta året. Så lite skolk som möjligt allså! Ska också försöka börja plugga mer. Träningen kommer se ut som vanligt,den finns det ju alltid tid för.. gå upp fem och träna en timme varje skoldag hade jag tänkt mig. Sen plus gymmet varannan dag ungefär. Nu ska jag fan förbränna fett!

Aja nu ska jag iallafal göra 500 situps eller 1000 något där i mellan(A). Sen blir det duschen. Ska fixa i årning håret så ni kan få se hur det blev med slingan.

haha det ska föreställa mig görandes situps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0