mys med dålig film

Går dagen var ungefär såhär. Jag tränade med linnea. Frida tittade förbi och spelade kubb. Det var ju en ganska solklar seger till mig kan man säga haha! Jag fick övertala dem till att baka lussekatter. ja..vi bakade lussekatter. Jag är inte helt förutsäg bar.
Frida drog. Jag och linnea fick ett extremt sug att dra till falkenberg. Så det var just vad vi gjorde.

Det slutade iallafal att vi hamnade i pauls lägenhet tillsammans med pontus. Där kollade vi nog säkert det sämsta filmerna som finns haha! Kl sex bestämde vi oss för att dra tillbaka till sommar stugan, så det var ju bara att börja knalla. Runt åtta tiden låg vi tillsist i säng...


mums :D

haha vem hade inte velat stoppa en sån här i munnen ;)

drog in en sväng på systemet på hemvägen och köpte lite cider också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0