helgens sysselsättning

Dålig på att blogga? ja det kan man säga. Har bara inte haft något att dela med mig av ungefär. Men kan väl rabla upp lite ändå.

I fredags var det bara att ta det lugnt hemma. Kollade bumbi björnarna med syrran. Sjukt så bra det är haha! Gick upp tidigt på lördagen och drog till falkenberg med diana. Hon plockade ut löshåret, sen så gick jag, diana och nina och kollade lite affärer. Åkte hem..senare på kvällen blev det att dra in till falkenberg igen. Men denna gången för att träffa Jonas:) Sov där. Kom hem runt fem tiden idag. Kl halv sex drog philip och jag ut och joggade. Blev 4,5 km. Tog en halv timme i bastun efter det.
Senare ikväll har jag cyklat 12 km med Linnea.

Nu är jag jätte trött och ska sova! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0