Göteborg

Trött som ett as är jag just nu asså! Drog in till Falkenberg i går kväll. Vin är nog inte en så bra dricka. Man dricker och dricker och inget händer, sen pang så är man packad. Nej, nu säger jag inte att jag blev packad igår men jag blev sjukt trött! Jag bara klagar och klagar haha... men fan det är sista veckan på lovet och då måste man supa så mkt som möjligt enligt mig (A)

Sticker till Göteborg om runt två timmar. Göteborgskalaset börjar idag, så ska dra dit med linnea och bara ha det chill. Kommer hem imon någon gång skulle jag iallafal tro. Kommer jag hem i tid drar jag säkert iväg till malmö direkt... Vill verkligen inte vara hemma. Det är man ju nästan hela tiden sen när skolan börjar ändå.

Nu hoppar jag in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0