trevligt med lite sällskap

Har ju börjat att gå till sjukgymnasten på torsdagar nu också och idag fick man ju en trevlig överraskning. Precis när jag satt mig för att börja cykla hör jag att dörren öppnas, jag tänker ju att det är en av alla gamlingar som vanligt hehe. Men det var ju Albin, en kille jag både gått på dagis och mellanstadiet med:D lite kul att för en gångs skull ha lite sällskap och någon att prata med.

Känns som jag bara blir sjukare och sjukar också :( nu har näsan börjat rinna... får väl hoppas att de hinner gå över tills på måndag.

Kommentarer
Postat av: Frida

VI MÅSTE VA SNART.

2010-04-01 @ 18:55:19
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0