på gång igen.

Inte riktigt frisk en men kunde verkligen inte hålla mig från att jogga en runda nu när det var så fint väder:D Joggade till och med en längre runda en vad jag brukar, var ju så länge sen nu så det var mer en underbart, fast sjukt jobbigt också haha.

Idag har jag varit och shoppat i varberg med lilla sötnosen Frida:) tyvärr hittade ingen av oss så mkt, lägger in bilder på det senare. Men det var sjukt vad trött jag var, kanske inte så smart att gå och lägga sig halv fyra när man ska upp åtta(A) men satt och snackade med alexander och andreas och det är så jävla goa så gick inte att dra.

nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte missar mitt program kl åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0