låt fredagen vara över

jag är grymt dålig på att blogga just nu hehe , men det är mkt i skolan och så. sorry för det :p Så just nu sitter jag med musik i öronen och massa med papper om fett, proteiner och kolhydrater. Det är så jävla mkt man ska veta också-.- Gjorde precis ett inlägg på hemkunskaps bloggen så får väl se om bodil blir nöjd med det. Senare måste jag plugga på satsdelar också, fullkomligt meningslöst kommer aldrig ha användning av vad predikat, subjekt och sånt. När ska man liksom dela upp en mening i det ? :p ich habe keine Ahnung.

aja får väl hoppas att jag får godkänt på något av proven iallafal. Tror inte det blir något mer meningslöst inlägg idag.

en söt bild jag gjorde till hemkunskaps bloggen.

och amandas och mina goda kakor vi gjorde i skolan idag.

Kommentarer
Postat av: Cocos

Kolakakor :D

2010-04-24 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0